Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Videók

Címkék

    Winter Hallen Cup 1.

    2010.11.23. 19:57 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Hát végül elmentem versenyre. Már hajnali 5-kor felkeltem, Tigris nem hagyott aludni. Elkészültem, hogy 6-kor indulhassunk. Útközben felvettük a Lacit, és időben odaértünk Pottendorfba. Regisztráltunk, lepakoltunk, sétáltunk Daisyvel.

    8-kor kezdődött a verseny. Először a minik futottak, aztán mi, a midik. Open jumpinggal kezdtünk, a pálya jó volt. Volt néhány rész, aminél majdnem máshova irányítottam Daisyt, de végül hibátlanul lefutottuk a pályát. :) Nagyon örültem neki, ezzel 1. helyen végeztünk.

     
    Így, már sokkal biztosabban indultunk neki az agilitynek. A pálya nagyon egyszerű volt, tetszett. Daisyt leültettem a starthoz, és akkor vettem észre, hogy elfelejtettem begumizni a hajamat.  :-O
    Nem tudtam hirtelen mit csináljak, gyorsan összekössem-e vagy ne.. de aztán már indultam is. Elhívtam Daisyt, de már akkor is nagyon zavart a hajam. Folyton az arcomba lógott, szlalomba nem tudtam rendesen beküldeni, mert szinte nem is láttam a szlalomot, szóval ezt nagyon elbasztam. :D A szlalomnál lett egy 5 pontos hibánk és 2 magtagadásunk, de így is a 3. helyen végeztünk. :) Nagyon mérges voltam/vagyok ez a hajas dolog miatt magamra, mert ott volt a fejemben, hogy kössem össze a hajam, de egyszerűen elfelejtettem.  Mindegy, legközelebb nem fordul ilyen elő..


    Összetett 3. helyezettek lettünk, kaptunk egy szép érmet is :)
    Majd lefényképezem ;)

    Apu később eljött, hazavitte Daisyt, elhozta Emmát, meg hozott kaját nekünk.

    Később jöttek a maxik, Laci Tamival, Anita Bennel.
    Ezenkívül ott volt Kati is Carrievel, és még pár magyar, volt akit már ismertem, volt akit még nem.

    Felvettem  az ő futamaikat is.

    Néhány:

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr842469061

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása