Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Videók

Címkék

    Elegem van..

    2010.11.18. 22:43 | brenda9 | Szólj hozzá!

    "Néha úgy érzem, fáradt vagyok,
    kikészítenek a nehéz napok..."


    Lassan kikészülök.. tiszta ideg vagyok.. egy csomó minden zavar, felb*ssza az agyam..

    A Lentiek, az emberek, az utcabeliek. Mindenki!
    Nem szeretek itt lenni, itt lakni, egyre jobban mehetnékem van. Már nagyon..

    A Lentiek miatt a kutyák nem lehetnek teljesen szabadon, mert nekik kismacskáik vannak, és az én gonosz vadjaim aztán megeszik őket. De mindig van kismacska, mert évente 2x szül szerencsétlen macska, mert az ivartalanítás az pénz, és ez a jobbik eset, mert van, hogy el akarták tenni őket láb alól. Akkor én vettem át őket, és kerestem nekik gazdát. De ők.. hagyják a macskát szülni minden alkalommal, a kicsiknek nem keresnek gazdát, szóval, amelyik felcseperedik, az itt is marad.. most van nekik 5 macskájuk..
    Volt több is, de közben eltűnnek, vagy valami baleset éri őket, vagy ilyesmi.
    Ha Tigrist etetem, azzal kell számolnom, hogy ne 1, hanem 6 macskának vigyek kaját, mert egyből az összes jön, mint a hiénák. Minden tele van macskaszarral, nem találni olyan területet, ami tiszta.. elegem van már.
    Félreértés ne essék, én szeretem a macskákat, Evelinnek is itt a Tigris már több mint 5 éve, és imádom. A legjobb macska. Mindig jön, bújik, hízelek, imád mindket, és mi is őt, ő inkább olyan kutyás típus..  :)
    Ez miatt kell a kutyáknak a kert másik (hátsó) részében elzárva/különzárva lenniük, nehogy bántsák szerencsétlen macsekokat, meg ne túrják ki a virágok, ne pisiljék le a bokrot... stb.

    Más.. a Daisynek, Csokinak nem tudnak, mivel hátrébb vannak mint a Nikó, de Nikónak folyamatosan kaját dobálnak oda. Ilyen gusztustalan maradékokat, amiről el sem tudom dönteni miaz. Szóltunk nekik 1000x, hogy ne etessék a Nikót, mert megvan hogy mit ehet meg és mit nem, érzékeny a gyomra, de őket nem érdekli, a maradék megy mindig neki.. Múltkor a szemem előtt öntött a Nikó elé a földre csirkecsontot..  :O  Szóltam neki, erre ebből megint veszekedés lett.. Összesöpörtem és kidobtam..

    Ezenkívül például Ma.. Csinálnak valamit a műhely körül. Ott van a púrhab maradék a földön, Nikó belelépett, mikor még nem száradt meg, meg valahogy a hasára is került. A hasáról a mini nyírógpemmel le tudtam szedni, de ott most egy foltban kopasz. A lábáról nem tudtam, pont úgy lépett bele, hogy telibe, az egész mancsa az ujjai és a talppárna közt olyan.. A szőr beleragadt, nem tudom leszedni. Kurva jó.. IDEGESÍTŐ...

    Beszólnak, ha sötétben kutyázok, beszólnak, ha ugatnak a kutyák, beszólnak, ha meglátnak egy kutyaszart, de hát istenem, nem állok egész nap ott, hogy pár másodpercen belül felszedjem... Itt mindig minden baj.. Nem bírom már.

     Ja.. ma mikor sétából hazafelé jöttünk a 4 vaddal, megállít az egyik utcabeli, akit amúgy nem nagyon ismerünk, csak látásból. Azt mondja, hogy éjjelre zárjuk be a kutyáinkat, mert egész éjjel kint rohangáltak, és az ő kutyáját baszogatták, és nem lehetett elzavarni őket. (Itt felment a pumpa az agyamban, nem hittem a fülemnek mi a faszt pofázik ez...?!) Mondtam neki, hogy ez valami orbitális nagy tévedés, mert a mi kutyáink nem szoktak kintt lenni az utcán, nem is tudnak kijönni, soha nem voltak kinnt úgy, hogy ők szöktek volna ki. De ő teljes mértékben biztos volt abban, hogy a mi kutyáink voltak kinnt éjjel.. Már-már ne tudtam mit szólni, mert olyan mértékben felhúzott engem ez.. Ekkor jött egy autó, ami bevilágította a kutyákat, és rájött az Ember, hogy ezek tényleg nem azok a kutyák, mert annak a kutyának szálkás szőre volt, és szőrösebb meg kisebb volt. (Egyébként tudom melyik kutyáról beszélt, de sokszor kinnt van az a kutya, meg még jópár az utcából..) Ekkor áttért a hülyeségeire, hogy már beszélt a polgármesterrel is, hogy mindenki zárja be éjszakra a kutyáját, meg hogy ő patkánymérget fog rakni a kapuja elé, és majd ha odamegy a kutya, akkor megdöglik és kész. NORMÁLIS EZ?!?!?  Na mentünk is tovább, haza..
    Az emberek nagy állatok..

    Akkora düh van bennem és gyűlölet, és ezt elfojtom.. Mi lesz ha egyszer kiengedem magamból??

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr62458263

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása