Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Videók

Címkék

    Ki lettünk rúgva.. avagy egy ÚJ DOLOG KEZDETE! :)

    2010.10.20. 00:12 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Leírom az utóbbi napokban zajlott eseményeket.

    Október 11.-én edzésen voltunk, Evelin, Daisy, Csoki és én. A kutyák nagyon jók voltak. :) Annyira ügyesek.

    Kipakoltuk a cuccokat, az első pályát mindenki lefutotta. Ez tartott 17 órától olyan 18:10-ig kb.
    Aztán pályabejárás következet (2.pálya), viszont nekünk aznap fél 7kor el kellett mennünk, mert apu jött értünk, és nem tudtunk edzés végéig maradni.
    Mentünk pályátjárni, mikor Laura, az "edző" mondta, hogy közben rakjuk le az akadályokat midiről, felesre. Gyorsan odaszóltam, hogy nem-e futhatnám le gyorsan Daisyvel, mert mingyárt mennünk kell. A válasz NEM volt, mert, hogy addig úgy sem mehetünk el, míg nem pakoltunk.
    Jó, hát akkor nem futom le a pályát, lejöttem, összepakoltam a cuccokat, ekkor már fél 7 volt. Meg is jött apu, megfogtuk a cuccokat, kutyákat, boxokat, elköszöntünk a többiektől, mondtuk, nekünk mennünk kell.
    Megyünk kifelé, a mi kedveskisedzőnk beáll mellénk, és odaszól, hogy pakolni ugye visszajöttök. Mondtam, hogy nem, mert mennünk kell. Erre.. miaz, hogy mi nem pakolunk, hogy merészelünk elmenni pakolás nélkül. Mondtam, hogy egyszer pakolhat ő is, már ráférne. (soha semmit nem tesz arréb, csak kiáll a pálya közepére, és pattog, hogy mit hova kell tenni. Ha feltesszük magasabbra, vagy levesszük alacsonyabbra az akadályokat akkor sem tesz egyet sem át...) Erre bedühödött, és elkezdte a magáét: mit képzelek magamról, én csak egy flegma, ostoba hülye picsa vagyok, hogy merek eljönni pakolás nélkül,  vissza kell jönnünk pakolni, mert NEKÜNK AZ A DOLGUNK!!... stb. Megkérdeztem, ő meg hogy mer velem így kiabálni, és ő a hülye picsa, majd megfordultunk, és eljöttünk ..VOLNA!

    Beraktuk a kocsiba a boxokat, bele a kutyákat, Evelin éppen szállt be a kocsiba, én már be is ültem, mire ez a bolond üvöltözik utánunk. Apu,Evelin odament a kerítéshez, kiszálltam én is, hogy mivan már, nem megyünk?!

    Laura mint egy idegbeteg, elmeosztályról szabadult őrült ontotta ki magából a hülyeséget . (mint pl.: a mi családunk tagjai micsoda intelligens emberek, tök buta vagyok, mit akarok egy kis OKJ-s vizsgával, szidott minket össze-vissza, ahogyan tudott, és hogy többet ne menjünk edzésre.)
    Apuval üvöltöttek egymással..

    Hazaértünk, már hívott a kutyaiskola vezetője, mert a Laura elpanaszkodta neki, hogy mi hogy bánunk szegény ártatlan kis lelkével, és hogy beszélünk vele...
    Aztán ki lettünk rúgva...

    A tanfolyamról és agilityről is.

    DE!
    A CSAPAT tagjai sem a legjobb véleménnyel gondolnak Laurára. És nem hagyták annyiban.. Október 16.-án szombaton beszéltek a kutyasuli vezetőjével, és elmondták a véleményüket. Én nem voltam ott, mert ugye én nem tehetem be a lábam már oda.. XD
    Laci elmondása szerint a lényeg annyi volt, hogy a vezető kijelentette, hogy amíg ő vezeti a sulit, addig a Laura marad az agility foglalkozásokon az edző/vezető. Akinek nem tetszik, mehet.
    Így a csapat eljött onnan..
    Télen (novembertől tavaszig) Pottendorfban fogunk edzeni, kibéreljük a pályát 1-2 órára, heti 1x. Utána pedig saját pályánk lesz, valahol..

    Ez nem a vég, ez a KEZDET! :)

    Szuper lesz ;)

    Szeretném itt megköszönni azoknak, akik kiálltak mellettünk, és nem hagyták annyiban ezt a dolgot. Ez nem könnyű, de hatalmas lépés volt, és nagyon hálásak vagyunk ezért.

    KÖSZÖNJÜK!! :) Puszi..

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr32385095

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása