Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Tordaszoo Agility Vizsga

    2010.08.23. 17:28 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Ezt a blogot már megírtam előbb, vagyis elkezdtem, és nemrég fejeztem be, de a dátumot hagytam így, nem írtam át későbbre, így ma (08.26) jelenik meg, de 23.-ai dátummal.

    Tegnap versenyen voltunk. Már nagyon vártam és készültem rá. Ez egy agility vizsga volt, 3 agility futammal. A pályák nekem tetszettek. (Laci! - Le is rajzoltam őket, hátha kell)

    Az első futam - DIS:

    Pont odaértünk a helyszínre, már mennem kellett pályát járni. Addig anyu megpisiltette Daisyt, apu és Evelin pedig regisztráltak minket.
    Pályabejárás után elnézegettem a röpködő fecskéket, és kijelentettem, hogy Daisy a fecskékre fog figyelni, úgyhogy baszhatom. :D
    A minik kezdtek, 9-en voltak ha jól tudom, aztán jöttek a midik, én voltam az 5., a 10-ből. Futtában értünk oda, semmi finom jutalomfalat nem volt nálam, nem hangoltam magamra a Daisyt, nem figyelt rám, mielőtt a pályára léptünk.
    Lefektettem a rajthoz, aztán hívtam. Nem figyelt úgy, mint szokott, lassan jött, közben néha-néha szaglászott. A kúszóból kijövet félrement szaglászni, szerencsére vissza tudtam hívni. Különben a birkákat vagy kecskéket vagy miket érezte.. Aztán a szlalomnál meg a észrevette a fecskéket.. Láttam rajta, hogy azon gondolkozik, elfusson-e utánuk, kergesse-e őket, vagy ne.. :D Ahogy beletaált a szlalomba, kiugrott és fecskét lesett. Aztán mikor végre már beletalált harmadszorra és végigment, már mindegy volt, mert összegyűlt a 3 megtagi, ami a kizárást jelentette. Viszont ezután szépen jött ÉS! gyors is volt.

    VIDEÓ:

    A második futam - DIS:

    Kaptam Szimitől, Tia gazditól virslit. (Köszi!)  Daisy orra alá dugtam, ő meg felpörgött. Gondoltam, na végre, figyelni fog. A pálya nekem szintén tetszett. Voltak benne húzósabb részek, és tök kíváncsi voltam már, hogyan tudom Daisyt ezeknél vezetni, már vártam, hogy induljunk. Elindultunk, az eleje jól ment, a karikánál izgultam, nehogy a karika és a keret között ugorjon, de nem volt ilyen gond. Aztán a hintánál jöttek a gondok... A hintáról meglátta az ajtó/kapu melletti résen a kinnt lévő bárányt/kecskét, leugrott a hintáról, és odafutott. Meglepődtem előszőr, mert nem tudtam mi van, csak láttam, hogy leugrik, és azt hittem a másik kúszószájba megy utána be. És.. ő nem szokott a hintáról leugrani. Odament a réshez, kidugta az orrát, szaglászta az állatokat, én hívtam, tapsoltam, vártam egy csöppet, de nem jött. Felkaptam, kihoztam és befejeztük a futamot. Nem szoktam ilyet, mert le szoktam futni, ha kizárnak akkor is (Ez a verseny előtt össz-vissz egy open jumping kizárásunk volt) de most lehetetlen lett volna elhívni onnan.. Ismerem Daisyt. Csalódott voltam, mert ilyet nem csinált még, és mert tetszett a pálya nagyon, és úgy lefutottam volna. :(

    VIDEÓ: erről nem raktam fel a videót, hiszen csak néhány akadályból állt részünkről... :(

    A harmadik futam -DIS:

    Már nem sok kedvem volt lefutni.. de azért mégis lefutottuk.. (Evelinnek köszönhetően). De megint összegyűlt a 3 megtagi. Már nem tudom pontosan, hogy hol.. mindegy is. Daisy egyáltalán nem figyelt. Szlalomozás közben szaglászott, megállt, hogy szaglásszon, itt volt egy megtagi, vagy az is lehet, hogy kettő.. már nem tudom. Meg a végén már úgy gondolta, vége a pályának, elment az akadály mellett, majdnem ki. Szét volt szórva.
    Meleg volt nagyon, én is rosszul voltam. Pályabejárás előtt, mikor felálltam a székből úgy elszédültem, vissza kellett ülnöm. Nagyon meleg volt. Rohadás...

    VIDEÓ:

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr62244332

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása