Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    TÁBOR..

    2010.08.18. 00:04 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Hazaérkeztünk a táborból, már péntek este itthon voltunk. A kutyák nagyon kifáradtak.
    A tábor Tokajban volt, és a tavalyival ellentétben, az idei tábor feltétele volt valamilyen papír, igazolás arról, hogy az adott/választott foglalkozást már komolyabban űzzük. Én az agility-t választottam. Ehhez ugye a teljesítménykönyv másolata kellett, hogy már versenyszerűen csináljuk. Ide ezért is Daisyt hoztam. Csoki még nem indul hivatalos osztályban. Evelin is velem jött idén, és a tábor szervezői megengedték, hogy elhozza magával Emmát.

    Ami nem tetszett a táborban, hogy közvetlenül a 83-as út mellett voltunk, ami elég forgalmas volt, és a kerítés pedig nem volt biztonságos. A kisebb, de szerintem még a nagyobb kutyák is probléma nélkül átfértek a kerítés egyik részén, mert olyan nagy volt a rácsozása. Így kicsit féltem szadabon sétálni a kutyákkal..

    Alapvetően tetszett a tábor. Minden nap 2 agility edzés volt, egy reggel, egy pedig délután. 1-1 edzést kihagytam néha Daisyvel, mert annyira fáradt volt, hogy néha már besokallt.
    Aminek nagyon örültem, Daisynek eddig gondok voltak a szlalomjával, de táborban mindig hibátlanul szépen megcsinálta. Mióta beküldöm magam előtt a szlalomba, és nem bevezetem, azóta mindig szépen belemegy, és végigcsinálja. :)
    Az edzéseken is jó volt Daisy, figyelt rám. Első nap nem tudom mitől, de fel volt pörögve nagyon, úgy futott, hogy meglepődtem. Olyan gyors volt, hogy a kúszóban fejrebukott, meg lefejelte a szlalomrudat, mikor belement a szlalomba. Tök jó volt így látni :)

    Minden nap tartottak egy csapatversenyt. Mi az 1-es csapatba iratkoztunk fel, most nincs sok kedvem leírni milyen feladataink voltak. Röviden, tömören.. MEGNYERTÜK A CSAPATVERSENYT! =)

    Közben annak ellenére, hogy Emma csak mint kísérő jött velünk, ő is járt edzésekre, ugyanúgy mint én. :) Legalább nem unatkoztak. Sokat fejlődött Emma. Elkezdtek zónásakat tanulgatni, ami nagyon jól megy neki.

    Sok érdekes előadáson voltunk, pl: klikker bemutatón + előadáson, tanulás előadáson, vámos bemutatón, ahol drogot kerestettek egy labival :)  A "Farkaslesen" című filmet is megnéztük.

    Tesztek is voltak, bár csak néhány teszten vettünk részt, mert amire mentünk volna, és épp volt rá időnk, az akkor épp nem ment. Mind etológia teszt volt, ahol a kutyák viselkedését elemezték.

    Utolsó nap megrendezték a tábor kupát, ahol volt frisbee, k99 és agility. K99-en és Agilityn belül pedig volt kezdő és haladó/versenyző szint.
    Evelin Emmával kezdő agilityben indult, én pedig haladó/versenyző szinten.

    Emma pályája egy egyszerű U alakú pálya volt, palánkkal, ugróakadályokkal, és kúszóval. Emmának volt egy megtagadása, ahol elég sok időt veszített, így nem került dobogóra, de szépet futott.

    Az én pályám is nagyon egyszerű volt, egy S alakú pályát kaptunk. Volt benne ugró, palánk, kúszó, szlalom és palló is. Végig szépen ment Daisy, a szlalomja szuper lett, de az utolsó akadályt leverte, így egy 5 pontos hibával végeztünk. Meglepő módon, egyetlen egy kutya futotta le a pályát hibátlanul, Jessy, a 10 éves németjuhász, így az első helyet szerezték meg. Egyébként ők szintén az 1-es csapatban voltak, velünk. A második helyet szintén csapattag, Tia nyerte, ő egy golden retriever. Nagy meglepetésemre a harmadikak mi lettünk Daisyvel. Nagyon meglepődtem, hiszen a verőhiba miatt nem gondoltam volna, hogy dobogósak leszünk, mert többeknek lett egy hibás futamuk, és gondoltam az idejük biztos jobb, mert Daisy nem valami gyors. Kaptunk egy érmet, és 2 db 400 grammos Acanát, különböző ízben.

    Verseny után kajáltunk még gyorsan, és elindultunk hazafelé.

    Csináltam néhány képet, amiket felraktam:    I D E ! ! 

    Daisy:

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr612229375

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása