Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Agility tábor

    2010.08.06. 14:14 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Rászántam magam, hogy írjak néhány sort a táborról. Július 24.-től, augusztus 1.-ig tartózkodtunk Szarvason. Evelin, én, Daisy és Emma. Az oda és vissza út elég hosszú volt, de végig aludtuk, szóval annyira nem volt húzós. Odaértünk, kipakoltunk, este pedig egy szalonnasütéssel zárult a nap.
    Másnap válogattak szét minket csoportokba. Mindenki lefutott egy pályát, és ez alapján besorolták egy csoportba. Volt Kezdő, Kezdő-haladó, Haladó és Versenyző.
    Evelin Emmával először a Haladóba került, aztán Kezdő-Haladóba. Én Daisyvel versenyzőbe.
    Az első 4 nap esett az eső, ami miatt sokat bosszankodtunk, de utána végre szép időnk volt. Nekünk, versenyzőknek volt 2 nap szeminárium, ami szerintem nagyon jó volt, bár fárasztó, de nekem tetszett.

    Minden nap 1 edzés volt mindenkinek, vagy reggel vagy este. A nap többi részén vagy programok voltak, vagy szabadfoglalkozás. Például lehetett kutyát úsztatni, asztaliteniszezni, röplabdázni, kenuzni, a flyballt is ki lehetett próbálni. Sokféle programban vettünk részt:

    Humán-próba: 4-en voltunk egy csapatban, Anita, Evelin, Laci és én. Különböző feladatokat kellett teljesítenünk, mint például célbadobás, akadálypálya egy kis nehezítéssel, feladatlap kitöltése. A csapatnevünk TOE lett, ami elég érdekesen jött létre. :D  Laci a betűlevesét ette, ahol éppen a Toe szó jött ki, így ez lett a csapatnevünk.

    Kutyás ügyességi verseny: 3 féle feladat volt. Az elsőnél az egyik helyről a másik helyre kellett különböző tárgyakat átvitetni a kutyákkal. Itt Daisy és Emma nem vettek részt. Daisy nem apportos. A másodiknál üdítős palackokat kellett felburítania a kutyának, 1 perc alatt minél többet. Daisyvel kipróbáltam, de annak ellenére, hogy tudja a "dönt" trükköt nem igazán értette mit akarok tőle, mert ugye nem mehettem közel a kutyához, irányítani kellett. Emma is kipróbálta, ügyes is volt, de kilépett a kijelölt területről, amivel a játék véget ért. A harmadikat pedig nem tudom itt elmagyarázni. :D

    GAMBLER: Jó ez a játék :) Mindannyiunk részt vett rajta, és szépen lefutotta a pályát.
    A lényege ennek az volt, hogy felraktak egy pályát, ahol én dönthettem el, milyen sorrendben teljesítem az akadályokat, meg volt adva, hogy mi hány pontot ér, viszont minden egyéb akadály után egy ugró akadálynak kellett következnie. Az urgók 1, a kúszók azt hiszem 2, a zónások és a szlalom 4 pontot értek. 30 másodperc volt a pálya lefutására, plusz volt egy jackpot, amihez ha időben odaért a páros, kapott +10 pontot. Tudom, hogy aki most ezt olvassa, és még nem volt része a játékban, nem érti meg miről beszélek, de mindegy, én megpróbáltam :D

    JUMPING KO: Itt megint a TOE csapatként vettünk részt. Ez tulajdonképpen egy váltóverseny volt, egy egyszerű 8-as alakú pályával. Mi elég hamar kiestünk, de ez csak egy játék volt, jól el lehetett szórakozni.

    DOCK jumping: Nem vettem részt Daisyvel itt, és Emmával sem. Itt a mólóról kellett beleugrani a vízbe, de az én ebeim nem annyira vakmerőek, hogy beleugorjanak onnan. Tami, Saci és Ben részt vettek a versenyen.

    Ezeken kívül még voltak röplabda, darts és asztalitenisz versenyek is.

    Külön boldogság volt számomra, hogy Daisy sokat labdázott, pedig nem szokott. Egyszerűen megőrült a labdától, olyan vicces volt ilyenkor, ahogy rohangált szájában a labdával, közben morgott, meg ledobta magának a labdát, és utána ugrott. Őrült egy lány.

    És még egy dolog: KENU!!
    Evelin és még páran (Orsi, Szimi, Laci) elmentek kenuzni, ahol remekül szórakoztak. Másnap megint menni akartak, Evelin pedig rábeszélt, hogy menjek velük, tök jó lesz. Először nem akartam menni, mert nem akartam vizes lenni az evezőktől, meg nem tartottam olyan szórakoztató dolognak.. aztán mégis. Telefont indulás előtt ki akartam tenni, de Laci zsebre vágta. Daisyt is magammal vittem. (Plusz ott volt Szilvi, Szimi, Evelin és Laci)
    Elevezgettünk, közben Evelin és Szimi kiszálltak úszkáltak egy kicsit, aztán elindultunk visszafelé. A nagy mozgolódások miatt naná, hogy felborult a kenu. Rajtam nem volt mellény, a Daisy pedig ki akart úszni a partra, de fogtam a pórázát, mert ha kiúszott volna, nem találtam volna meg utána. Aztán látták, hogy felborultunk, mert jött a segítség, a munkások jöttek, és kihúztak minket. Mérges voltam, mert vizes lettem, pedig megigérték, hogy nem leszek az, másrészt meg a telefonom is vizes lett. A Laci farmerzsebében volt, így később, mikor kiszáradt, be tudtam kapcsolni, és működik is még. Azt hiszem, ez nagy szerencse.

    A tábor utolsó napján lett megrendezve a Tábor Kupa. Kezdő, Haladó és Versenyző kategóriákban. Emma kezdő, Daisy versenyző kategóriában indult. Emma gyönyörűen teljesített. Két pálya volt, mindkét pályát szuperül futotta le, 1-1 megtagadással.
    Daisyt az első pályán az én hibám miatt zárták ki, ugyanis akadály után egy szlalomnak kellett volna jönnie, de szemben volt a palló, és későn szóltam, így Daisy felment a pallóra. Mindegy. A szlalomunk meg egy nagy szar. Fél éve tud kb szlalomozni, és egyre rosszabb lesz az egész. Be betalál a szlalomba, de mindig hibázik, vagy előbb kijön, vagy kihagy egy lécet. :( Nem tudom miért, pedig úgy örültem, hogy végre összeraktuk, és tud szlalomozni.. erre mégsem. :(
    A jumping pálya nem volt valami könnyű, sok buktató volt benne. Daisyvel szépen megcsináltam ezeket a részeket, de mégis kizártak. Hogy miért?? Akadály után jött a szlalom, mellett volt a zsákoskúszó zsákja. Daisyt be akartam irányítani a szlalomba, erre ő oda futott a zsákoskúszóhoz, és rálépett a zsákjára. A szlalomunk egész jól kezdődött, de az utolsó előtti rudat valahogy lefejelte, és kijött. Aztán alig tudtam visszavinni, meg valami a fülembe is eelkezdett zümmögni, amit próbáltam elhessegetni onnan. A pálya többi része jó lett, csak ez a hülye zsákoskúszó!! :( Gondolni se mertem volna, hogy egy nehéz pályán azért zárnak majd ki, mert a zsákoskúszó végére rálép. Na mindegy.. ez van!

    AZ EREDMÉNYEK!

    Utolsó nap este kihirdettek mindenféle eredményt. A GABLER-en Evelin Emmával 2. helyezést ért el. Valamint Evelin futott Sacival is, ami szintén 2. helyezés lett. Ugye ők külön méretkategóriában voltak.

    A kutyás ügyességi versenyen Anita Bennel dobogós helyet ért el, azt hiszem 2. helyet.

    Dock jumping-ban Saci és Tami döntetlen 2. helyezett lett az ő kategóriájukban.

    A tábor kupán Anita Bennel versenyző maxi kategóriában 1. helyezett lett, veteránban pedig Sacival szintén 1.

    Ja, meg Anita dartsban 1. lett.

    Ennyit bírtam megjegyezni, szerintem Bennek még volt valami dobogós helye, de nem tudom, hogy mi, vagy melyikben. :) Ha valaki tudja, írja már meg, és akkor kijavítom.

    Mindennel együttvéve jól éreztük magunkat a táborban, jól kifáradtunk mi is és a kutyák is. Videókat majd ha felraktam belinkelem.

    Csináltam képeket, amiket a következő linkre kattintva meg lehet nézni:

     I D E    K A T T ! ! 

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr82203583

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása