Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Dunaszentpál - Rogz Agility Kupa

    2010.06.28. 23:36 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Most nincs sok kedvem írni, így is le vagyok maradva. Szombaton voltunk Dunaszentpálon, agility versenyen. Kicsit késtünk, de így is odaértem azért a pályabejárásra. Daisy A1, Csoki Kezdő kategóriában volt nevezve.
    Daisy kezdett, agility pályával. A szlalomot elcsesztem, ott szereztünk 2 hibát, de ezen kívül minden jó volt. Azt hiszem 6.-ak lettünk itt.
    Csoki első jumping pályája következett. Csoki szuper-gyors volt, még engem is beelőzött, és volt egy megtagadása. Ezzel a futammal 8. helyen végeztünk.
    Daisy jumpingban szintén jól teljesített, a szlalomba is jól ment be, viszont ennek én úgy örültem, hogy megdícsértem egy "Azaz, ügyes vagy"-al amire meglepetten kinézett a szlalomból, így kizökkent, és egy hibát ejtett. Mintha olyan meglepő dolog lenne, hogy megdícsérem.. XD Ja, itt 4.-ek lettünk.
    Csoki 2. jumping futama is jó volt, bár itt láttam már rajta, hogy fáradtabb, melegebb is volt. Lett egy verő hibája. És egy magtagadása is, de ez teljes mértékben az én hibámból. Nem figyeltem oda rá a végén és az utolsó akadály mellett el akart jönni már. :) Itt nem tudom hányadikak lettünk, de apuék számolták és 4-5. helyen lehettünk.

    Ezzel még nem volt vége, ugyanis volt egy csapatverseny is, ami váltóverseny volt. Daisyvel akartam nevezni, de a csapatunkból nem volt más midi kutya, így csak Csokit neveztem, akinek párja Pedro lett. Ahhoz képest, hogy kezdők voltunk mind a ketten, elég jól teljesítettünk. Bár voltak hibák, szerintem jó volt. Tetszett ez a váltóverseny ;)

    Videók és képek általam nem készültek..

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr32119753

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása