Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Videók

Címkék

    Csoki a kozmetikában

    2010.05.20. 23:21 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Jövő héten vizsgázok, és Csoki lesz a vizsgaalanyom. Ma bevittem megfürdettem, és csomótlanítottam. Gyönyörű lett. :) Imádom!
    És olyan édes, mindent lehet vele csinálni, meg sem szólal. Egy kincs.

    Szerdán újra meg lesz fürdetve, csütörtökön pedig nagyjából átnézzük, mit kell rajta csinálnom. És pénteken indulás Budapest. Vonattal megyek, és pénteken ott alszok. Szombaton pedig szóbeli lesz. Még nem tanultam semmit, majd el kéne kezdenem, mert nagyon sok minden van. Vasárnap pedig Mogyoróódd :) Agility verseny, Csokival és Daisyvel. Már várom ;) Megünneplem a sikeres (???? XD) vizsgám.

    CSOKI:


    És egy Emma/Csufi (erről lent bővebben):


    És még egy.. mert ő így alszik, hogy mosolyog:

     N é v v á l t o z t a t á s ! ! !    Csufi vs. Emma

    Már pár hete (talán 2) megváltoztattuk Csufi nevét, Emmára. Mikor ő hozzánk került, hülyeségből elkezdtük Csufizni, mint ahogy a 102 Kiskutya c. filmben a kínai mezelenkutyát Szörnyella hívta. De aztán ez a név ráragadt.

    Nekem nem igazán tetszett, hogy Csufinak hívjuk, bár aranyos név, de olyan fura is. Nem is csufi ez a kutya, hanem egy szép kislány :) Aztán végülis nekem mindegy volt, hogy mi lesz a neve, ezért Evelin mondta, legyen Emma.

    Így lett Csufiból Emma!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr412021995

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása