Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Megjött az aljszőrszedőm!

    2010.04.27. 21:52 | brenda9 | Szólj hozzá!

     Végre itt van! :)

    Rendeltem a Zanni-ból egy aljszőrszedő kefét. Olyasmi, mint a FURminator, csak olcsóbb és nem az a neve. De én FURminatornak fogom hívni.

    Ez az: www.zanni.hu/term/trimmelo/trim_05_hu.html

    A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.



    Ki is próbáltam. Nikóból sokat nem szedett ki, mert nincs sok kiszednivaló szőr rajta, ahogy megnéztem.

    Viszont kipróbáltam egy másik kutyán, aki éppen itt volt velem, mert sétánál követett. Itt lakik az utcában, Brenda a neve, és egy gyönyörű, édes Husky-lány! Ő vedlik is, és dús szőre van, neki nagyon jól kiszedte. Úgyhogy ő a következő, akin majd kiélem magam. :) Ő Brenda:

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr191965349

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása