Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    A hétvége, meg a hétfő

    2010.04.26. 23:49 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Evelin pénteken beteg lett, ezért nem ment Csuffal kutyaoviba. Szombaton egyedül mentem kutyasuliba 3 kutyával (jó, hát autóval). Csufi kissé az agyamra ment, mert nem figyelt, elrohangált, én meg futhattam mindig az ellenkező irányba. Utálok futni. XD
    Evelinnek ez jobban megy, ezért ma nem is vittem ki Csufit, majd ha Evi meggyógyul ő viszi. Nekem elég a két bolond spániel. :)

    Daisyvel és Csokival meg vagyok elégedve. Daisy is jobban figyelt most. Csoki meg..neki nem lehet ellenállni, rá nem is tudok haragudni. De ő szuper volt a héten.

    Szombaton Eszti is eljött agilityre Carlossal. Jó volt ;)

    És.. Daisyről csináltam néhány képet. A fűben fekszik és tök szép :)
    Majd felrakom valamikor.

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr951965299

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása