Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    A DÖG!

    2010.04.26. 23:59 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Ma, elmentünk sétálni Heni, Nikó és én! Evelin nem jött, mert tüdőgyulladása van. Heni meg csak azért jött, mert a nyulának kellett füvet szedni :D
    Szóval Nikót elengedtem, mint mindig. Aztán közben csatlakozott hozzánk egy másik kutya, egy husky, aki az utcában lakik. Nikó előrement, hogy belemenjen a vízbe, mert meleg volt.

    Már bennt állt a vízben, mikor láttam a vízben valamit. Nem tudom mi volt az, valami dög, vagy legalábbis valami állta belsőségei.
    Ezt Nikó is észrevette, úgyhogy üvöltöztem, hogy jöjjön oda azonnal, kis gondolkozás után inkább engem választott mint a dögöt. :D

    Aztán hazajöttünk, telefonáltunk és elvitettük onnan azt a valamit.

    Kép róla:

     


     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr211965383

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása