Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Szlalom, gyakorlás..

    2010.04.20. 22:08 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Ma sokmindent csináltunk.

    Daisyvel szlalomoztam. Még gyorsítani kell, elég lassú.

    Csokival is szlalomoztam. Ő még csak most tanulja. Nagyon ügyes ;)

    Csufival agilityztünk, gyakoroltunk.

    Daisyvel engedelmességiztem. Ha figyel rám, tök ügyes, de ha leszarja a fejem, akkor katasztrófa az egész. Próbálom közben gyakrabban dícsérni, és akkor jobban figyel. De egyébként ma szépen figyelt, jól ment neki.

    Csokival is engedelmességiztem. Pórázon jól jön láb mellett. De hamar megunja, és elhülyéskedi. Mondjuk ha leültetem, és el akar menni, és rászólok, hogy márpedig Csoki ott ülsz, akkor hanyatt vágja magát, hempergőzik. :)

     

    Nikóval szintén gyakorolni szerettem volna engedelmességit, de nem érezte jól magát. Szépen csinálja, ha van mondjuk kaja nálam. Játékra túlpörög, és nem figyel rám, csak a játékra, és csak azon van, hogy megszerezze. Kajával jól motiválható. Csak ma nem érezte jól magát. Most 2x eszik egy nap, és az előző evés után megint felpuffadt, és semmi kedve nem volt. :(     Nem tudom mi baja van... =(

    Csináltam néhány videót is. A minőségük szar. Mert a fényképezőm MOV. formátumban csinálja a videókat. És ahhoz, hogy megszerkeszthessem, át kellett konvertálnom, amivel sokat romlott a minősége. Mindegy. Szóval..

    CSOKI SZLALOM: 

      

    DAISY SZLALOM: 

     

    CSUFI: 

     

    CSUFI, KIRA ÉS MIA:

     

     

    Van 3 új kép Nikóról, a képei között.
    (katt a képre a többihez)

     

    Csináltam a patkányokról, Miáról és Kiráról is képeket. A következő 2 kép valamelyikére kattintva, megnézheted az összeset:

     

    Máról ennyit. :)

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr331941417

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása