Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Kurva kullancsok :(

    2010.04.18. 23:04 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Daisyvel és Csokival több órás sétára mentünk, az erdő szélén, a réten és az erdőben voltunk. Aztán, az erdő szélén sétáltunk, a tisztás felé, mikor megláttunk egy sárga tulipánt a gazban. Furcsa volt, hogy sehol a közelben nem volt virág, csak az az egy szál, bennt a tüskés gazban. Evit megkértem szedje le, vigyük el a Brendának, addig megfogom mindkét kutyát. Megfogtam őket lehajoltam hozzájuk, meg akartam simogatni Daisyt, mikor nyomban észrevettem 4 kullancsot a fején mászkálni. Tudni kell rólam, hogy egyenesen undorodom a kullancsoktól, kullancs-fóbiám van. Evelinnek kiabáltam, hogy szedje le gyors őket Daisyről, majd utána leszedem a virágot. Evi jött, leszedte őket, aztán összenyomta a mocskokat. Leültünk a földre, és átnéztük Daisy egész testét. Összesen 16 kullancs mászkált rajta, amiket leszedtünk, egy pedig már benne volt a fülében. Aztán lefektettük mellénk, és átnéztük Csokit is. Róla "csak" 10 db-ot szedtünk le. Már minden bajom volt, mert minden percben úgy éreztem rajtam is mászkálnak. Aztán később, mikor már hazafelé jöttünk, elengedtük őket az Ikva mellett a réten. Futkoztak egy nagyot. Indulni készültünk, Csokit hívtuk, egyből odajött, aminek NAGYON örültünk. :) Daisyvel nem nagyon erőlködtem, mert épp egy egérlyukban kutatott, úgysem jött volna, ezért elindultunk tovább hazafelé. Őt meg otthagytam :D    (persze gondoltam, majd úgyis jön utánunk, mert beijed, hogy otthagyom... ahogy ez általában van a kutyáknál)
    Kb. mentünk 200 m-t, visszanéztem, már rohant is mint az őrült oda hozzám. Nagyon édes volt. Találtam még rajta ekkor 1 kullancsot, tehát összesen 18 kullancs támadta ma meg Daisy parányi testét. :( Csokin is találtunk még 8 köcsög kullancsot. Így neki is összegyűlt a 18. Remélem mindet megtaláltuk, és nem megy beléjük egy sem.
    A kullancs elleni csepp meg nem sokat ér, most azon filózom mit vegyek nekik kullancs ellen. Nyakörvet? Másik fajta cseppet? Vagy most olvastam, hogy van ilyen nyakörvre csatolható kis biléta méretű kütyü, ami távoltartja a kullancsokat...lehet ki kéne próbálni..

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr781932945

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása