Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Brenda vasárnap 2.

    2010.04.04. 20:26 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Viszamentem hozzá. Úgyanúgy volt, nem változott semmit. Feküdt. Feküdt az ölemben, néha felsírt. De nyugtatgattam. Simogattam és beszéltem hozzá. Néha rájött egy kisebbfajta görcs. Az állkapcsát kocogtatta egymáshoz. Aztán észrevettem, a másik oldalon kilóg a nyelve és azt harapdálja közben. Ijesztő volt. Ráhajtottam a fejemet a mellkasára, beszéltem hozzá, sokat...

    aztán...

    áá nem, ezt nem hiszem el..szóval..
    az egyik percben a szívverése lelassult, már nem lélegzett.

    Ó, - nem! - Brenda mi történt?- kaptam magam rajta. Nem hittem el..

    Próbáltam felkelteni, de már nem tudtam...
    Megpróbáltam segíteni, de már késő volt..

    Már csak feküdt...elment...

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr401930618

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása