Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Twiggy nagyon beteg

    2010.01.18. 18:35 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Twiggy, az albínó patkányom nagyon rosszul van. Mikor Sheena meghalt, előtte ugynezeket a tüneteket produkálta. Twiggy elkezdett gyengülni, mikor megy néha el-el dől, egyensúlyzavarai vannak. Enni még eszik, bár csak pépes dolgokat. Mandarint meg gyümölcsöket tud enni, és minden nap több alkalommal joghurtot adok neki. Simán bele a táljába, és fecskendővel is a szájába, hogy biztos egyen, mert már így is nagyon sovány. Bár napról-napra kevesebbet eszik. Nagyon rossz így látni Őt. :(

    Mikor Sheena megbetegedett, voltam vele állatorvosnál, az alsólővér utcaiba szoktunk menni, a Menteshez. Mikor először mentem Sheenával, kapott egy antibiotikumot, és mondták, ha jobban lesz vigyem be újra, és kap még. Azt mondták, nem tudják mi a baja, biztosan öregedik, és ezért ilyen. Hát.. Sheena nem lett jobban, rosszabbodott az állapota, s mikor visszavittem, hogy valamit azért nem-e lehet tenni mégis vele, a doki közölte, hogy neki már annyi. S kérdezte, elaltassa-e?! Mondtam, hogy én azt nem tudom megcsinálni..erre a pofámba mosolygott, és mondta, hogy nem is neked kell, én megcsinálom! Én soha nem altattattam el állatot, mert...nemtudom elmagyarázni miért..én nem tudnám megcsinálni, utána rossz érzéseim lennének, hogy miattam van  vége az életének, mégha ezzel csak segítenék rajta, akkor is. A doki szerint Sheena már nem érzettt semmit, nem fájt neki, ezért nem altattattam el, ápoltam, ameddig tudtam.

    Twiggynél sokkal lassabban zajlott a betegség folyamata, s mikor a Nikó beteg lett, köhögött, és az állatorvos nálunk volt, mikor indult kifelé az udvarból a kapu felé, mondtam neki, hogy nézze meg a Twiggyt, mert nem néz ki túl jól. A doki ment tovább, megfordult, s annyit mondott, nem tud vele mit csinálni. Még csak meg sem nézte!!!!
    Pár nap múlva elvittem egy másik állatorvoshoz, a Macskakői utcában rendel, s megvizsgálta Twiggyt. Pontosan nem tudni mi miatt van, de az biztos, hogy ez egy betegség, ami köve
    tkezménye az egyensúlyvesztés, mert az agyat támadja meg. Kapott injekciót, orr- és szemcseppet, és vitamint. Szerdán (jan.20.) megyünk vissza. De eddig sajnos nem vettem észre javulást. :(

    Remélem javulni fog...reménykedem benne..

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr431686792

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása