Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Agility

    2009.12.06. 13:05 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Tegnap agility edzésen voltunk. A tegnapi naptól Csoki is újra jár. Tegnap jó volt az idő, jók voltak a pályák, szuper edzésünk volt. Daisy egyre jobb, bár még a karikát gyakorolnunk kell, mert valamikor rosszul ugorja, de ez nem lesz probléma. A szlalommal is egyre jobban haladunk, már csak egy kicsit vannak kihajtva a rudak V alakba. Csoki az utolsó próbálkozásunkhoz képest szuper volt. Persze, még sokat kell fejlődnie, de ma már sokkal ügyesebb volt, mint utoljára. Ja, és ami meglepő számomra, Csoki és Flor játszottak egymással. Nagyon aranyosak voltak, bár valószínüleg azért volt Csoki ilyen "szerelmes", mert Flor tüzelni fog. :)
    Készült 1-2 videó is, majd fel fogom tenni, van egy Daisyről, egy Daisy szlalomjáról, és néhány Evelinről és Saciról. Evelin tegnap Sacival futott a pályákon, és ezt vettem fel. Ja, és muszály megemlítenem..edzés végén, mikor Daisyvel már nem futottam többet, mert már vége volt és ő meg fáradt is volt már, futottam Bennel. :) <3 Igaz, nem nagyon ment nekem, de én akkor is élveztem. Tök bírom ezt a kutyát! ;) :D Erről nem készült felvétel, de lehet, hogy nem is baj.

    Itt egy kép Csokiról:

    Egy Daisyről:

    És egy Eviről és Csokiról:


    VIDEÓK!

    Evelin és Saci:
     


    Daisy:


    Daisy szlalom:

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr781599621

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása