Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Pottendort: Agility-verseny

    2009.11.23. 22:33 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Tegnap volt megrendezve a Télikupasorozat 1. fordulója Pottendorfban. A terv szerint Evelinnel mentem volna, egész napra, de sajnos Evelin pénteken megbetegedett, így nem tudott eljönni velem. Végül apuval mentem el.
    Reggel 8-tól, 12:30-ig zajlottak a mini és midi kategória futamai, 12:30-tól pedig a maxiké. Apu nem akart egész nap ott lenni, ezért csak a maxik futamain voltunk ott. Így is késtünk, de szerencsére a futamok is késtek, így pont odaértünk kezdésre. Először A1-agility, majd A2-agility, Veterán-agility és A3-agility volt. Utána következtek ugyanilyen sorrendben a jumping futamok. Mi sajnos csak az A1-es jumping futamok feléig maradtunk, mert apu már menni akart, ott nyafogott nekem. XD
    Készítettem videókat, bár sokkal szarabbak rosszabbak lettek mint amire számítottam, mert a kamera amivel felvettem.. nos, nem a legjobb. A közelítés miatt homályos az egész, sőt még mozgott is a kezem. Az első futam Tamié volt, aminél pont, hogy bekapcsoltam a kamerát, és ő indult is, és tök rezgett a kezem, meg mozgattam kamerát.. na mindegy.. majd máskor talán jobb lesz.

    A Soproni Agility csapatból 5 kutya vett részt a versenyen:

    - Laura Szemivel;

    - Laci Tamival és Sacival;

    - Anita Bennel;

    - Bianka Florral.


    Laura Szemivel A1 - mini kategóriában indult: Agility 1. , Jumping 2. , így összetett 1. helyen végeztek!

    Laci Tamival A1 - maxi kategóriában indult: Agility és Jumping is sajnos kizárással végződött. Sacival veterán - maxi kategória szintén kizárással zárult!

    Anita Bennel A2 - maxi kategóriában indul: Agility: DIS , Jumping 4. helyen végeztek!

    Bianka Florral A3 - maxi kategóriában indult: Agility 2. , Jumping 8. , így összetett 3. helyen végeztek!

    EZÚTON IS GRATULÁLOK NEKIK!  :)

     

     

    N é h á n y   v i d e ó :


    TAMI agility:

     

    TAMI jumping:


    FLOR agility:


    BEN agility:

     


    SACI agility:

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr861550325

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása