Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Tűz

    2009.11.10. 14:26 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Tegnap este negyed 9 körül a konyhában ülve furcsa hangokra lettünk figyelmesek, és szüleim az erkélyen kinézve látták, hogy kigyulladt az udvaron lévő műhely.
    Mindenki rohant le, anyu hívta a tűzoltókat, én pedig a kutyákat a házba vittem, mert ugyebár Nikó és Brenda helye a műhely melletti részen van. Őket előre hoztam, de utána már nem mehettem oda vissza, mert veszélyes volt állítólag, a műhelyben lévő szerek miatt, amik pattogtak, felrobbantak. Nikó elég vicces volt, mert előrehoztam gyorsan, és elől vettem észre, hogy a vacsorára kapott nagy csontját magával hozta előre, mint mentenivalót. Brenda pedig nagyon megijed
    t. Ő egyébként is fél például a petárdázástól, nagy zajoktól, ezért ettől még jobban megijedt. Szegényt úgy kellett húznom magam után, hogy jöjjön. Behoztam őket a házba, leraktam egy pokrócot nekik, meg vizet, oda lefeküdtek. Nikó tovább ette a csontot, Brenda pedig még mindig nagyon fel volt zaklatva.
    Aztán bár a Daisy meg a Csoki a tűztől sokkal hátrébb voltak, a kert végében, be akartam hozni őket is, nehogy valami gond legyen, de nem engedtek a műhely mellett elmenni, ezért átmentem a szomszédba, majd a kert hátsó részénél át a kerítésen. Ott átadtam őket Evelinnek és a szomszédnak aki segített, és áthoztam hozzánk, a házba. A szobámba hagytam őket addig. A patkányokat és a teknőst pedig Evelin szobájába zártam, mert a Daisy meg a Csoki megőrült volna tőlük.
    Ja..ekkor már a szobámban volt Tigris is, akit ezelőtt hoztam fel. Tigrisnek és a többi macskának, akik a mamáméké, a műhelyben volt a helyük, ott aludtak meg ettek, ezért mikor észrevettük a tüzet, aggódtam, nem-e maradtak bennt, de aztán a következő percekben megjelent Tigris tök nyugodtan. A többi macska is rendben volt, a pincében. 

    Kb 20-30 perc alatt oltották el a tüzet, 3 tűzoltóautó volt jelen, s rengetek tűzoltó. Azt nem lehet tudni, végül mi is okozta a tüzet. Ez egyébként apu műhelye, aki autófényező-szerelő. A műhely mindennel együtt teljesen elégett, semmi nem maradt épségben. Elégett minden gép, műszer, szerszám, ami apu szakmájához kell, valamint a nemrégiben, nyár elején vett medence, továbbá a hűtő, a quad...MINDEN!! :(

    Ma reggel csináltam néhány képet, amik nem lettek jók, mert sötét van bennt, és nem látni sok mindent, de az én gépem ennél többet nem bír csinálni. Szóval csak ezekkel tudok szolgálni:

    Előlről:

     

    Oldalt: 

    Belül:

     

    (egyébként a kutyák helye ("ágya") , ahol alszanak, ott van az üvegek mögött, ahol apám áll, ezen a képen látszik)

     

    Ez pedig a quad (volt):


    UTÓLAG:

    Utólag raktam be még pár képet, ami arról az oldalról van fotózva, ahol a kutyák helye volt:




    AGILITY EDZÉS!

    Egyébként a tegnapi estét úgy terveztem, hogy megírom mi volt agiliy edzésen, de erre nem esett mégse sor, eme szerencsétlenség miatt.

    Tegnap Daisy szuper volt. Legalábbis nekem nagyon tetszett. Lendületes volt, nem vétett sok hibát, és már a hinta is megy neki. A szlalomot is hamarosan teljesen megtanuljuk. Most ott tarunk már, hogy egy vonalban vannak a rudak, és kicsit ki vannak hajtogatva "V" alakba. Akartam csinálni róla felvételt, de ez még nem jött össze. Majd hamarosan. Most fogjuk kezdeni tanulni a zónát. Tegnap edzésen meg lett beszélve, Daisy úgy néz ki, running contact módszerrel fogja tanulni. Következő edzés szombaton lesz. Remélem nem fog esni az eső. Majd csinálok friss képeket/felvételeket, ha nem felejtem el.

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr481516871

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása