Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Néhány kép

    2009.10.20. 19:44 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Mostanában kevesebbet írok.
    Nem igazán történik semmi extra. Csütörtökön a Daisyvel agility bemutatón veszünk részt. Ja, és Daisyt valamelyik nap beviszem magammal a kutyakozmetikába, és megszépítem. :)
    Már ráfér! ;) Főleg..mert ma össze-vissza fetrengett a kertben, koszos lett a bundája, ő már csak ilyen. Direkt bele mindenbe. Viszont mostanában annyira büszke vagyok rá, az agility teljesítménye miatt. Szerintem sokat fejlődött. Már gyorsaság terén is. Majd csinálok róla videót, és felrakom ide. Van néhány új képem, az udvaron fényképezgettem telefonnal, néhányat felrakok.


    Nikó játszik ( én meg mellette fetrengek XD ) :

    Brenda:

    Evelin és Csoki:


    Brenda: (annyira édesen figyel Evelinre)

     

    Nikó és Brenda. Épp kaját kunyerálnak Evelintől:



    Evi és Brenda. Ölelkezős kép =)

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr871464545

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása