Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Csokival Sopronban..

    2009.09.20. 19:57 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Ma reggel rám hárult a feladat, hogy elvigyem a Csokit kutyasuliba, haladó tanfolyamra. 10-re kellett mennünk, s mivel a busz, amivel jöttünk elég korán beért, már 9:40 körül ott voltunk az kutyasulinál. Mivel még volt időnk, egy, a közelben lévő kis élelmiszerbolthoz szétáltunk, ahova bementem ásványvízért. Csokit pedig kinnt hagytam addig. Mikor kijöttem, épp elindultunk, mikor Csoki lefeküdt a fűbe, gondoltam nyújtózkodik, mert úgy tűnt, de aztán nem állt fel. Ekkor már láttam mi van, felismertem a jeleket. Csokinak epilepsziás rohama lett. Ezelőtt már volt ilyen, úgy 5-6-szor. 1-1,5 éve jelentkezett az első ilyen roham.
    Ilyenkor a teste megmerevedik, remeg, a pupillája tág lesz, szemei előremerednek, s izmai állandóan megfeszülnek, valamint nyáladzik. Elég rossz látvány, az biztos. Az a legrosszabb, ilyenkor nem nagyon tudok mit tenni, csak fogom, simogatom, nyugtatgatom.
    Ma 10 percig tartott, s utána rendbe jött. Bár nyugodtabb volt, mint a roham előtt, de ekkor már nem látszik rajta semmi. Szóval, megvártam, míg vége lett, majd kicsit még vártunk, adtam neki vizet, s elindultunk. Úgy gondoltam, bár már semmi baja nem volt, inkább kihagyjuk az oktatást. Szóval nem vittem végül el a kutyasuliba.


     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr441398180

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása