Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Edzés, bemutató, kutyasuli..

    2009.09.08. 22:58 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Egy ideje nem írtam, most ezt összefoglalóan bepótolom.
    Szombaton Daisyvel agility edzésen voltunk. Csináltam néhány képet, ezek
    ITT találhatóak.

    Vasárnap a Soproni Kutyaiskolában újra tanfolyamok indultak, ezért a bairatkozás napján egy rövid agility bemutatót tartott az agility csoport néhány tagja. Én is részt vehettem ezen a bemutatón Daisyvel. Nem sikerült túl jól, Daisy átment az akadály alatt, aztán elkezdett szagolgatni. De aztán utána már figyelt. Nem haragszom rá, nem vagyok csalódott, lehet neki is rossz napja. Meg azért voltak ott sokan, sok ember, sok új kutya, lehet jobban érdekelte ez most, mint az agility. Még fejlődnünk kell...sokat! :)
    Ja, és Evelin bairatkozott a Csokival haladó engedelmességi tanfolyamra! Szerdánként és vasárnaponként van kiképzésük.

    Hétfőn agility edzés volt. Csináltam megint képeket, ITT megtekinthetőek!
    Mára ennyi..
    Majd igyekszem gyakrabban írni.

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr891369994

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása