Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Nikó, a labdák megszállottja

    2009.08.22. 00:52 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Ma az udvaron pakolgattunk, meg apu füvet nyírt, ezért Evelin és én összeszedtük a Nikó játékait. Végül nem csak a füvön lévőket gyűjtöttük egy kupacba, hanem az összeset, amit találtunk. Bár én emlékszem még néhányra, amit nem találtunk meg. 16-ot találtunk. De, Nikónak most mégis új ladba kellett. Vettem a Daisynek egy sárga kis sünit, ami sipol. Nem túl tartós darab, mert Daisynél amúgy sem hagyom ott, mert akkor a Csoki előbb-utóbb szétrágná, de játszani optimális. Amint elkezdtem Daisyvel és Csokival játszani az új labdával, Nikó meghallotta a sipolást, hallotta, hogy ez valami új, ilyen még nincsen neki, és hátravetődött hozzánk a kertbe, és elrabolta az új labdánkat. Én meg persze utána, és próbáltam neki elmagyarázni, hogy ez most kivételesen nem az ő labdája, és adja vissza. Nem adta. Szorította a fogaival, esze ágában nem volt odaadni, megtetszett neki. Hát erről a labdáról ennyit. Egyébként a labda tartósságához mérhetően egy óra múlva már nem sipolt. :D  De még mindig örül neki, és rágcsálja. Ha megkérdezem tőle: "Nikó, hol a labdád? Hozd ide!" , már az új labdáját hozza, pedig van rajta kívül egy csomó, de neki mindig a legújabb kell. Ezen kívül még van 2, amivel játszani szokott.. azok még sipolnak.

    Ezeket találtuk meg:

     

    Nikó büszkén trónol:

     

    Ennél a képnél még nem tudott az új labdáról, ezért amit a süni előtt szerzett meg, az volt a favorit. Egyébként ez is a Daisyé meg a Csokié volt, ezt vittem magammal a táborba a Daisynek.. (szerintem már nem is kell mondanom..ez sem sipol már):

     

    És..végül a sárga süni. (a képen kicsit nyálas, mert játszott vele, mikor sikerült kivennem a szájából, hogy lefényképezzem):

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr21334156

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása