Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Brenda - szülinap!

    2009.08.20. 17:54 | brenda9 | Szólj hozzá!

    A mai napont töltötte be Brenda a 13. születésnapját. Előző nap bevásároltam neki a Fressnapf-ban, kapott egy kis rágcsálnivalót, és egy újfajta száraztápot is vettem, kipróbálni, mivel a mostanit már nagyon unja. Én meg is értem, hiszen valóban rossz lehet, hogy majdnem mindig ugyanazt kell ennie, de az orvos mondta, aki bizonyára többet tud erről, mint én. Ugyanis, erről itt még nem írtam, de Brenda szigorú fogyókúrán van. 13 éves, túlsúlyos, úgyhogy muszály. Bár, eddig is ajánlhatta volna a doki a gyógyszert és a light tápokat, de csak az érdeklődésem miatt hoztuk szóba. Azt mondta, szigorúan, csak azt a tápot eheti, és semmi mást. Valamint szed egy gyógyszert is, ami az ízületekre van, mert volt már, hogy nehezebben tudott felállni, vagy nehezen jött sétában, meg hamar elfáradt. Ez bevállt nála, mert mióta szedi, nincs ilyen gondunk, sőt jobb lett a mozgása, semmi gond vele, még fut is néha. :)  Eddig Bento Kronen All breeds Light kutyaeledelt evett, most vettem neki kipróbálásképpen Hill's SP Canine Adult Large Breed Light Chick száraztápot. Adtam is neki belőle, jobban ízlett neki, de nem hatotta meg, úgyhogy majd még próbálkozom más fajtákkal is. Remélem létezik olyan, ami meghatja a Brenda ilyen téren kritikus szívét.. :)

    Szóval..ez a szülinapi üdvözlés most hosszúra sikeredet..

    BOLDOG 13. SZÜLETÉSNAPOT BRENDA!

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr241334100

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása