Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    A mai napunk röviden - agility - Daisy (a nagy "gond")

    2009.06.27. 20:59 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Szerencsére mára nagy változás következett be az időjárást illetően, ezért agility edzés is volt ma. Sajnos a Daisy tüzel, ezért ő ma itthon maradt, és a Csokit vittük magunkkal az edzésre. Csoki egyébkét egy órán volt ott a legelején, amikor megtanulta a kúszót, aztán utána nem vittük, mert megvártuk, hogy kijárja a kutyasulit. Sajnos Csoki elég betoji, ezért nem igazán izgatott és felpezsdült, mint itthon, nem is ugrotta az akadályokat. Ő nem motiválható annyira. Daisy lustább a Csokinál, viszont őt lehet motiválni. Csoki egyébként ismert helyen ugrál, futkozik, labdázik, itthon akadályt is ugrik, elég szépen, csak sajnos idegen helyen zárkózottabb. Vele nem fogunk agilityzni járni, viszont hugom lehet, hogy tovább járni fog vele kutyasuliba, a haladó csoportba. Mivel Csoki ma nem mutatott semmi érdeklődést az agility felé, mi pedig már ott voltunk, felajánlottak nekem egy kutyát, akivel mehettem a pályán. Először kicsit tartózkodtam, mert a kutya, aki egyébként Saci , brutális gyorsasággal fut végig egy pályát, én meg nem vagyok olyan gyors, és megszoktam már, hogy Daisy lassabb. Először elég sok hibát ejtettem, mert hirtelen nem tudtam melyik akadály jön, Saci pedig gyorsabb volt, mint az én agyam. De a második próbálkozás már hibátlan lett. Jó volt vele futni, bár még elég bénácska voltam, de élveztem, és ki is fáradtam 1-1 kör után. Sokáig nem maradtunk ma.

     

     

     

     

    Ő itt Saci

     


     

    És most jöjjön az a gond, amit a címben említettem:

    Nos, két kan kutyánk is van, a szomszédok is kanok, Daisy tüzel, és élvezi. =D
    A gond itt csak az, hogy Daisy egy szabadulóművész. Ilyenkor, mikor tüzel, a Csokitól külön van zárva, egy otthonosan neki berendezett kennelben. :D Ott van neki a kis alvó kosár, a kutyaház, és a nagy fotel, de neki ez nem elég, ő fogja magát, és a kennel rácsán kierőszakolja magát. Ez  eleinte szépen kidolgozott, körben náddal bevont hely volt, most már kb 90%-a fa lappal van fedve, mert minden alkalommal valahol szétszedte ezt. Most már alig akad olyan "fal" ahol ne lenne valahogy lefedve, de Daisy mindig talál valami pici kijáratot magának. Csoki, és Nikó is be van gerjedve, ilyenkor megőrülnek. Ma a szomszéd kutya, Fülöp, a labrador is kétszer jött át hozzánk a kertbe, a kerítést szédtszedve. Ez okok miatt Daisy itt alszik a szobámban, és csak felügyelettel tartózkodhat az udvaron. Szegény patkányaimat pedig átköltöztettem addig hugom szobájába, ott nyugtuk van.  Nos ennyi volt a mai nap. Daisy itt fekszik a ventillátor előtt, szegénykének melege van :)

     

     

     

     

     

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr421212464

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása