Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Engedelmességi vizsga

    2009.06.21. 23:22 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Most egy pár napot nem írtam, mert nem történt semmi különös. Daisyt és Csokit pénteken megfürdettük, és gyönyörűek lettek, meg szép selymes a szőrük, másnap már zuhogott az eső, így újból vizesek és sárosak lettek. Szombaton is esett, így sajnos az Agility edzés elmaradt. Sajnáltam is, már úgy vártam. :(

    Vasárnap (ma) reggel viszont már nem esett, az idő nem volt éppen meleg, de legalább nem esett az eső. Ma reggel 8-kor kezdődött Csoki vizsgája a kutyasuliban. Sajnos én nem láttam mindent, csak a végét, mert kintről figyeltem, nehogy zavarjak. De..nagyon jól sikerült neki. 100 pont volt az elérhető pontszám, ebből Csoki 98 pontot ért el, ami szerintem nagyon jó teljesítmény. 2 pontot veszített csak, ezt is azért, mert a behívásnál lassan sétált oda Evelinhez. Na de lényegtelen.. Büszkék vagyunk rá!!!

    Ma pedig voltunk futni a Daisyvel meg a Csokival. Futottak kb 3 kilómétert. Ezt úgy tervezzük minden nap megtesszük velük.

    Képek sajnos nincsenek ma, de a Csoki "diplomáját" majd beszkennelem és felrakom.

     

    U T Ó L A G :   Beszkenneltem a "diplomát".. íme:

     

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr991199928

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása