Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Agility

    2009.06.15. 00:02 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Az elmúlt 2 napban sokat gyakoroltunk Daisyvel. Szombat reggel 9-kor edzés volt. Jó sokat ott voltunk, 11 körül jöttünk haza. Szerintem óráról-órára jobban megy neki. Ez volt a 6. óránk (edzésünk) és már egészen jól megy ehhez képest.

    Nameg otthon is szoktunk ám gyakorolni. De itthon csak a kukacot és az ugróakadályokat tudjuk. Én büszke vagyok az én drágaságomra.

    Vasárnap menni akartunk Daisyvel Fertődre, mert agility bemutató volt, de sajnos nem tudtunk, mert nem volt buszunk, vasánap nagyon kevés busz megy. Délután 6-kor meg voltunk megint kutyasuliban, mert szalonnasütés volt, bár én személy szerint nem ettem, és elég hamar eljöttünk, de jó volt. Ott is gyakoroltunk egy icipicit. Na pár képet berakok, az itthoni gyakorlásokról, meg az edzésekről.

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr351185369

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása