Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Üdvözöllek az oldalon!

    2009.06.12. 00:01 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Ezt a blogot most indítottam, ahogy a címén is látszik, a kutyáimról fog szólni. A "Kutyáim" menüpont alatt látható a nevük, ahol egy kis ismertetőt is írtam róluk.

    Legfőképp képek, videók lesznek majd az elkövetkezendő időben róluk, és persze egy kis bejegyzés.

    Engem Köböl Szabinának hínak, 18 éves vagyok, Kópházán lakok. Már egészen kis korom óta kutyabolond vagyok, mindig voltak kutyáink, tehát kutyák között nőttem fel.  Megemlíteném Brendát, aki 13 éves, 5 éves koromban lett a család tagja. Együtt nőttem fel vele és elválaszthatatlanok lettünk. Persze nem csak vele, a többiekkel is.

    Most fogom befejezni a sulit, és azt hiszem kutyakozmetikusként szeretnék majd később dolgozni.

     

    Továbbá érdekelnek a kutyás sportok, főleg az agility, és a különböző trükkök tanítása.

     

     

     

     

     

     

     

    Ennyit rólam!  :)

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr491180110

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása