Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Videók

Címkék

    4. edzés (Evelin nélkül)

    2010.11.29. 23:23 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Szombaton voltunk Pottendorfban edzeni, de Evelin nélkül, mert beteg volt. Időben odaértünk, és bár nagyon hideg volt, elengedtem a 3 kutyát előtte a nagy földes területen. Rohangáltak egy nagyot, aztán mentünk edzeni.

    Mindhárom kutya szuper volt.

    Csoki gyors volt, és ügyes, és élvezte, láttam. Mintha kicserélték volna :)

    Daisy szintén tök jó volt. Ami külön nagy öröm, játékkal lehetett motiválni, miközben tudta, hogy a zsebemben ott a virsli/parizer. Eldobtam a játékot, utána rohant, majd odajött vele, kiköpte, és várta a kaját :D Haláli.. imádom..

    Emma.. nagyon meglepett!
    Máskor időbe tellik, mire végre normálisan odafigyel. De most! Párszor rászóltam, hogy maradjon ott, és semmi gond nem volt. Edzés végére gyönyörűen helyben tudtam hagyni, és nagyon jól figyelt. Hibátlanul csinált mindent! Szuper ;)

    Imádom ezeket a kis dögöket :)  Már nagyon-nagyon várom a következő edzést!!!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr862482520

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása