Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Videók

Címkék

    Műtét

    2010.11.22. 21:59 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Tigrist szombaton műtötték, a füle miatt. Nem tudom szaknyelven mi a baja, de felduzzadt neki a jobb füle, ezt kellett felvágni, és kiszedni a vért.

    A műtét alatt minden rendben volt. Mikor hazahoztuk, még kábult volt, én figyeltem rá egy darabig, mert egyedül voltam vele itthon. Szegény bepisilt, és hányt párszor. Aztán éjjel kb óránként felébredtem, ahogy megmozdult, már fennt is voltam, hátha valami baja van. A tölcsért nehezen viselte. Éjjel már az ágyamban találtam, ekkor már ébredezett, reggel még kicsit kómás volt, de már enni akart. :) Most már semmi baja, a tölcsért nem kell hordania, mert nem tesz kárt a sebében.

    Kép:

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr242469064

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása