Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Videók

Címkék

    OB

    2010.10.27. 20:26 | brenda9 | Szólj hozzá!

    24.-én voltunk Daisyvel Szigetszentmiklóson, Országos Bajnokságon. Nagyon vártam már a versenyt, úgy éreztem, ez egy szuper nap lesz. Talán ezért is csalódtam nagyobbat.

    Maga a hely nekem tetszett, jó volt a pálya, a talaj. Bár először fura volt a műfű, de pillanatok alatt megszoktam.

    JUMPING:
    Az első pálya jumping pálya volt:

    Voltak benne nehézségek, de nekem tetszett. Vártuk, hogy sorra kerüljünk, mikor Daisy a vizestálhoz akart menni. Jó, mikor ideértünk nem adtam neki vizet, de futam előtt kicsivel nem szoktam, hogy ne kelljen épp a pályán pisilnie. Neki éppen akkor kellett, innia de mondták, hogy most már ne adjak neki, mert mennem kell a pályára, és nem jó, ha teleisszamagát, utána meg fut. Kicsit beijedtem, hogy most mi lesz, ha nem fog figyelni, mert majd inni akar, aztán már mennünk is kellett a pályára. Lefektettem, előre mentem, hívtam, kicsit lassan indult el, de a kúszóból kijövet, mintha gyorsabb lett volna, aztán szlalom jött. Nem figyelt oda megint, már láttam, hogy itt valami nem stimmel.. Aztán visszahívtam, újra beküldtem a szlalomba, végigment rajta, majd mentem volna a következő akadályhoz, de Daisy kifutott a pályáról. Eldöntötte a pályát elkerítő karton"falat", és kiment, hogy igyon. Úgyhogy ez a futam ennyi volt.

    Kicsit kiakadtam ezen, először le sem akartam futni az agility pályát.. de aztén mégis..

    AGILITY:
    Az agility pályán voltak nehéz részek. Főleg a palló utáni, ahol bekellett küldeni kúszni, aztán megkerülni a pallót, a kutyát meg továbbküldeni a palló másik oldaláról..

    Daisy nagyon lassan indult, az elején többször oda kellett szólni, mert nem nagyon figyelt, de aztán végülis lefutottuk. Hibátlan lett VOLNA, ha nem lépem át a palló végét futás közben. Nem vettem észre futam közben, de sajnos a végét pont átléptem, ezért kizárás lett. Nekem attól függetlenül, hogy Daisy nem hibázott, nem tetszett a futam. Visszanéztem videón, Daisy nagyon lassú volt, nem élvezte, csak végigsétált a pályán..

    Csalódtam ebben a  napban, nem akartam én nyerni, nem akartam bajnok lenni, tudom, hogy nekünk ez amúgy is esélytelen, mert erős a mezőny.. Csupán annyit szerettem volna, ha szépen lefutjuk a pályát, ha hibátlanul teljesítünk.. Daisy olyan jó volt mostanában, pontos volt, figyelt, gyors volt.. nem tudom, most miért kellett így lerombolnia ezt..
    Azt hiszem, abbahagyjuk a versenyzést!

    Edzeni természetesen Daisy is jön, de nem fogok vele versenyezni többet!

    Legalábbis ,míg nem javul ez az egész odafigyelős dolog... :(

    Elszomorít, de ez van...

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr302403723

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása