Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Videók

Címkék

    Sokminden.. /képek, videók/

    2010.10.12. 23:28 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Először is, lefényképeztem a cuccokat amit írtam. (amiket rendeltem)

    A Nikónak szánt hám:


    Emma tépőpóráza:


    A rendelt ruhák:


    A pin csíkos, farmeros:


    A narancs, csíkos:


    Aztán, a mai nap sokmindent csináltunk. Csináltam egy vieót Emma nemrég tanult "trükk"-jéről. Vagyis az UGATÁSról. A parancsszó az, hogy "VU".


    Emmával gyakoroltunk egy kicsit, különböző tárgyakar kellett behoznia:

     

    Mindenkivel szlalomoztunk egy kicsit, Csoki és Emma szlalomját videóra vettem.

    CSOKI:


    EMMA:

     

    Aztán mindenki diót zabált. Nikót nem engedtem egybe Csokival addig, mert nem akartam balhét. Annyira bírom őket. Keresgélik a diót a földön a levelek között, meg énis . És látják, hogy felveszem a földről, egyből jönnek oda, hogy adjam már oda nekik, amit találtam. Aztán ha megették, már tolonganak előttem, hogy van-e dióm.. ők lusták keresni :D

    Csináltam képet Csokiról és Daisyről:


    Később pedig tettem egy romantikus sétát, csakis kettesben Nikómmal. :) Tök jó volt. Csak mi ketten, a naplementében, tök nyugalomban. Imádom :) Ja, és ő vigyázott a kulcsra! :D Az egyik képen látszik, hogy a nyakában lóg. (Az a szívem kulcsa XD )
    Imádom a Nikót! Egy kincs..

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr192366929

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása