Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Pár dolog

    2010.09.26. 00:56 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Ritkábban írok, mert nincs sok kedvem hozzá mostanában. Nem sok új történt velünk.

    AGIITY
    Voltunk agility edzésen, Csoki és Daisy nagyon ügyesek, és figyelnek és gyorsak, szóval meg vagyok velük elégedve. Kisebb hibák vannak miattam a pályán, de ők nagyon jók. Emma megint elkezdte azt, hogy ha nincs lefárasztva edzés előtt, nem figyel, elfutkozik..

    Megint volt egy jó nagy kavarás a tanfolyammal, agilityvel kapcsolatban. Mikor héfőn mentünk edzésre, és anyu fizetni akarta a havidíjat nekem, a mi felettébb kedves "edzőnk" közölte, hogy a Daisy nem járhat agilityre, csak a Csoki. Hogy miért is? Mert csak a Csokival járok tanfolyamra. Mert ő úgy gondolta, hogy egyikünk jár a Csokival, a másik meg a Daisyvel. Persze majd a az Evelin viszi a Daisyt, mikor én járok vele agilityzni. Meg ha ott vagyok, nem is figyelne Evelinre. Ez már csak az utálatos szarkeverése, valahogy csak alánk akar tenni. N em nagyon tud érdekelni, csak röhögni lehet rajta, mekkora szánalmas ez az egész.
    De a kutyaiskola vezetője mondta, hogy nyugodtan  járjak a Daiyvel is. Szóval nincs itt semmi gond. :)

    TANFOLYAM
    Csoki nagyon ügyes. Ennyi.. :D

     

    Tigrisről raktam fel új képeket a galériába: gallery.site.hu/u/Szabina_9/Macska/

    Csináltam egy új mappát, ahol vannak képek a teknősünkről: gallery.site.hu/u/Szabina_9/gaspar/

    Van fennt új kép majdnem mindenkiről pár darab.


    Daisy:

    gallery.site.hu/u/Szabina_9/Kutyaim_001/Daisy/Portrek_kepek_Daisyrol/

    Csoki:
    gallery.site.hu/u/Szabina_9/Kutyaim_001/Csoki/Portrek_kepek_Csokirol/

    Emma:
    gallery.site.hu/u/Szabina_9/Kutyaim_001/emma/portrek_kepek/

    Nikó:
    gallery.site.hu/u/Szabina_9/Kutyaim_001/Niko/


    Csináltam videót a Daisy szlalomjáról, majd ha lesz időm, összevágom, átkonvertálom és felteszem.

    Egyenlőre ennyi, majd írok még valamikor.

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr332323503

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása