Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    MIA tragikus esete...

    2010.08.25. 22:26 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Mia elment.. Itt hagyott minket, itt hagyta Kírát egyedül.. Nem tudom mi történt, hirtelen zajlott le az egész, váratlanul.
    Hétvégén a szeme kicsit vöröskönnyes lett reggelre.. (
    http://rodentologia.hu/download/file.php?id=5722&mode=view) Akkor nem volt olyan aktív meg nem evett úgy, mint szokott, de ez másnapra megváltozott.. evett, mozgott, a rácson mászkált, ugrált..
    Elkezdtük kezelni.. meg figyeltük, hogy egyen..
    Kedden reggel még aludtak, mikor mi vásárolni mentünk és mikor hazajöttünk, egyből mentem hozzájuk, hogy megmutassam, mi mindent hoztam nekik. Hoztam nekik játékot, faházikót, kaját. Odamentem, Mia külön feküdt, benne a piros anyagból lévő csőbe. Hozzányúltam.. hideg volt.. és már nem élt..  1 éves csak.. és meghalt.. én ezt nem tudom felfogni.
    Most Kira szomorú, bár rengeteget van a vállamon és próbálom "felviditani" de egyedül gubbaszt, ha éppen a ketrecben van. Olyan rossz őt így látni.. Nem értem miért mindig veünk történnek ilyen szörnyűségek. Nem hiszem el, hogy egy egészséges, életerős, virgonc, fiatal patkány egyszerűen csak meghal. :(

    Úgy sajnálom.. szeretem..

    Nyugodj Békében MIA! Hiányzol nagyon!!!

     .

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr552250980

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása