Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Videók

Címkék

    Agility Pünkösd

    2010.05.17. 23:13 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Evelin, Csoki, Daisy és én hétvégén agility versenyen voltunk, Délegyházán. A verseny szombat és vasárnap volt, ezért pénteken és szombaton ott aludtunk, egy lakókocsiban. Szombat reggel kezdődött a verseny. Csokival kezdő mini, Daisyvel pedig kezdő midi kategóriában indultam.
    Csokival kezdtem, előszőr volt az agility pálya. Meglepően jó volt Csoki. Hihetetlenül ügyes volt. Volt 2 megtagadásunk és egy verőhibánk. Az egyik megtagadás a palánknál volt, elsőre nem ment fel rá, hanem mellette elfutott, de aztán visszahívtam, és megcsinálta. A második pedig az egyik kúszónál. Csokit beküldtem, be is ment, viszont valamit nagyon elkezdett szaglászni benne, és visszafordult. Újra beküldtem, szaglászott, aztán végülis kijött és mentünk tovább. A pálya vége felé újból benne volt ez a kúszó, megint szaglászott benne, de aztán jött tovább. Az utolsó akadályt meg leverte. Végül a pálya idejének túllépése miatt kizárás lett a vége, de én így is nagyon örültem, hogy így figyelt, és végigcsinálta a pályát.

    Daisynél azon izgultam, hogy majd nem fog rám figyelni, de tök jól figyelt. Hibátlanul megcsináltuk az agility pályát, amivel 2. helyen végeztünk. :)

    Mire a jumping pályára került a sor, esett az eső. Csoki jumping pályája elég viccesre sikeredett. :) Csoki nagyon aranyos volt. A 3 akadály egy kúszó volt, amiben az eső miatt megállt a víz. Csoki szomjas volt, ezért kicsit ivott belőle, majd jött tovább. Lett egy megtagadása, mert elment az akadály mellett, de sikerült visszahívnom és kijavítani. Aztán a következő kúszóban is hosszab időt töltött el, mert szintén ivott. Így sikerült egy magtagadással, 83,43 mp alatt a futamunk, amivel még éppen benne voltunk a maximális 84 mp-es időben, és 7.-ek lettünk. :)

    Daisy kicsit szaglászott, nem figyelt 100%-osan, lett egy megtagadásunk, és 4.-ek lettünk.

    Daisy részt vettem a kúszóversenyen is, ahol hibátlanul teljesítettünk. Csokival ide már nem mentem, bevittük őt a lakókocsiba, had pihenjen.

    A csapatból Tami, Ben és Szemi versenyeztek még, születtek szép eredmények, hogy a dobogósakat említsem, Laura és Szemi A2 jumping 2. helyen végeztek, Anita és Ben: A2 agilityben 1. helyen, A2 jumpingban 2.helyen, így összetettben 1. helyen végeztek. Daisy és én összetett 3. helyezettek lettünk!

    Az agility 2. helyért kaptunk egy kutyajátékot, az összetett 3. helyért pedig egy pórázt. :) Örültem/ünk nekik..

    Nagyon büszke vagyok Csokira és Daisyre, meg persze mindenkire, Csoki túlteljesített magán, nagyon tetszett! :)

    Szombat déltől zuhogott az eső, aznap 2x öltöztünk át, átfagytunk és száraz ruhánk sem maradt, ezért vasárnap reggel hazajöttünk, mert az időjárás borzalmas volt, így az aznapi futamokat nem futottuk le :(

    Videók:

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr982011746

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása