Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Csufi, a nemnormális XD

    2010.04.15. 22:04 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Csufi ma tökhülye. Először majdnem eltörte ma a lábát, utána meg öngyilkossági kisérletet hajtott végre.
    A nappaliban van egy ilyen nádból készült körfotelunk, amiben ilyen nagy kör alakú párna van. Csufi abban szokott feküdni, mikor a nappaliban vagyunk. Ma is ott feküdt, aztán le akart ugrani, a lába beakadt két fa"léc" közé és a lábánál fogva lógott lefelé, és visitott. Tökre megijesztett, nem tudtam, hogy szedjem ki a lábát, hogy miközben szedem ki ne törjem el. Arra is gondoltam, hogy már el van törve, és azért visit ennyire. Kicsit elforditottam neki, és nagy nehezen kihúztam. Megmasziroztam neki, meg megnyomkodtam, szerencsére nem sirt, nem fájt neki, ugyhogy nem tört el. Aztán letettem a földre, a lábának semmi baja. :) Ezzel megnyugodtam.

    Később Nikóval és Csufival a rétre mentünk sétálni. Tök édesek együtt, imádok velük sétálni. Ahogy figyeli Csufi a NAGY Nikót, és követi séta közben, és figyeli, Nikó nehogy rálépjen, az nagyon édes. :)
    Szóval a réten elengedtük őket, futkostak, szaglásztak. Kicsit aggódtm, mert Nikó állandóan a vizbe akart menni, és a több napos esők miatt, eléggé meg van áradva az Ikva. De Nikót simán el lehet hivni onnan, mert szót fogad. Meg hát, nem olyan kicsike, hogy elvigye a sodrás. Gondoltuk, Csufi meg úgysem megy a viz közelébe sem, mert fél. Meg aztán múltkor mikor jó idő volt, és odavittük kézben a vizhez, hogy megnézze, közelébe sem akart menni. Ekkor aztán Csufi megfordult, az Ikva felé nézett, elkezdett rohanni, és nekifutásból, hatalmasat ugrott, bele a közepébe. Elmerült, és ahogy feljött a felszinre, elkezdett kifelé úszni. Ekkor már Nikó és én is ott voltam, gyorsan kikaptam a vizből a pólójánál fogva, és felhoztam a patak mellől. Levettem róla a ruhát, kicsavartam a bundáját. Aztán levettem a pulcsimat, beletekertem, és siettünk haza, nehogy megfagyjon a hülye XD

    Életveszélyes, amit ez a kis mocsok müvel :)
     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr311929845

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása