Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    TordasZoo Kezdők versenye és TordasZoo Agility Kupa

    2010.04.12. 22:31 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Vasárnap agility versenyek voltunk. De ezúttal mi is versenyeztünk. A verseny Gyúrón volt megrendezve.
    Mivel a verseny korán kezdődött, előző nap már eljöttünk Érdre, ahol megszálltunk egy éjszakára.

    Másnap 9-ig kellett regisztrálni. Mi kezdő 1-es csoportban voltunk. Csokival mini, Daisy pedig midi akadályokat ugrott.
    Sopronból, az agility csapatból még szintén kezdő 1-ben indult Heni Pedroval, aki szintén egy spániel. A1-ben indult Laci és Tami, A2-ben pedig Anita és Ben, valamint Laura és Szemi.

    Az első versenyünk volt ez, így izgultam előtte, mert féltem, hogy Daisy nem fog figyelni, ahogy mostanában ezt szokta.
    Először a jumping pályát futottuk le, nagy meglepetésemre HIBÁTLANUL! Csupán a 32mp helyett egy kicsit több, 36mp alatt.
    Evinek és Csokinak sajnos nem sikerült végigmenni, mert Csoki kicsit bestresszelt, és nem igazán figyelt. Ezért őket kizárták sajnos.
    Heni és Pedro ügyesen végigmentek, de sajnos összejött nekik annyi hiba, hogy kizárták őket is.
    Később jött a következő, az agility pálya. Daisy ekkor is figyelt rám. Örültem is neki. A palánk után sajnos nem értem utól, és majdnem kihagyott egy akadályt, de még sikerült átugratnom vele, sajnos beintették a megtagadást, és egy verőhibánk lett még. Mindkét p
    álya tetszett, jók voltak, büszke vagyok Daisyre, remekül sikerült ez a versenyünk. Ezt nagyrészben Brendának köszönhetem, aki melettem állt, segitett engem. Beszélt a Daisy fejével, hogy figyeljen :D Szóval, köszi Brenda a segitséget, nélküled ez sohasem sikerülhetett volna.
    Jumpingban 6.-ak, Agilityben 11.-ek lettünk, összesítettben pedig 4-5. helyen végeztünk. :)

    Evit és Csokit agilityben sajnos megint kizárták, mert először Csoki nem indult el, majd elkezdett keresni engem, és nem figyelte Evit, aztán mikor megtalált, megsimogattam, és visszaküldtem Evelinhez, útközben pedig átugrott egy akadályt. De miután visszament Evelinhez, szuperül lefutották a pályát. Sokan tapsoltak, annyira édes volt az egész :)

    Henit és Pedrot is kizárták sajnos, mert Pedro egy olyan akadályt ugrott át, amit nem kellett volna. De összességében nagyon jól végigcsinálták a pályát.

    Laci Tamival A1 agilityben 6. helyen végzett, open jumpingban viszont kizárták.
    Anita Bennel open jumpingban 5. helyen végzett, A2 agilityben kizárták.
    Laura Szemivel A2 agilityben 1. helyen végzett, open jumpingban kizárták.

    Csináltam néhány képet, amik itt vannak: K a t t   I D E ! 

    És felvettem a futamokat, a minőségük nem jó, mert igazából fényképezővel vettem fel, de nézhető:   I T T   V A N N A K 

    Votak fotósok, készült rólunk néhány kép, amit beteszek ide. Sajnos csak rólam és Daisyről találtam:

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr461919261

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása