Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Videók

Címkék

    Daisyt formába hoztam :D

    2010.02.25. 23:19 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Ma végre fogtam magam, és renbe raktam Daisyt. Felhoztam a szobámba, kikeféltem a szőrét, aztán megtrimmeltem, majd kis szünet után megfürdettem, kifésültem, megszárítottam, megritkítóztam, belenyírtam.. szóval mindent amit vele kell! Igaz még nem fejeztem be 100%-osan, mert a füle tetejénél még néhány centit leritkítózok majd, és a mellkasánál is rikítok, mert nagyon sűrű. Ja, és a mancsa közül most nem nyírtam ki a szőrt, mert már nem volt egyikünknek sem kedve, már mehetnékünk volt, majd legközeleb. Bár nem olyan hosszú, mert nemrég ki lett neki vágva. Szóval nem fejeztem be igazán, de jobban néz ki mint előtte :)
    Olyan jó szőre van neki. Főleg most, télen megdúsult az egész, és gyönyörű az első lábán. Meg a szőre anyaga is jó szerintem. Hamar szárad, és selymes. Nekem most tökre teccik.  Sokat nőtt neki. Bár, ha most tüzelni fog, attól megint meg fog ritkulni valamennyire. :(

    Néhány kép máról:

    A szobám így nézett ki miközben csináltam: (én hülye.. tiszta szőr volt az egész szoba, szállt az egész mindenhova)



    Fürdés előtt:

    Fürdés közben:

    Nagyjából szárazon..(a füle össze volt gumizva, mert még vizes volt...):

    Szárazon:


    "Készen":


     

    GYÖNYÖRŰM :) IMÁDOM!!

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr531791104

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása