Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Videók

Címkék

    Edzés, séta..

    2010.12.07. 21:15 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Mostanában mindent késve írok..
    Szombaton voltunk edzeni, jó volt.

    Megint mindenki tök ügyes volt, van is pár videó..

    ▪ Ben ▪
    ▪ Daisy ▪
    ▪ Tami ▪
    ▪ Galina ▪
    ▪ Emma, részlet ▪
    ▪ Galina palánk-zóna ▪

     

    Edzés után tettünk egy közös sétát itt nálunk, Kópházán.
    5-en mentünk (Betti, Anita, Laci, Evelin & én), 7 kutyával (Galina, Tami, Daisy, Buksi, Csoki, Ben & Nikó). Emma nem jött, mert megfagyott volna. :D

    Sajnálom, de most egyszerűen sem lelki, sem fizikai erőm nincs ahhoz, hogy bővebb élménybeszámolót tartsak, pedig nagyon jó volt a séta. A kutyák nagyon jól viselkedtek, Csoki egyszer sem ment távol, Daisy is csak egyszer, és akkor sem messze. Figyeltek, nagyon jók voltak. Nikót először nem engedtem el, aztán igen, és még jobban beleszerelmesedtem  XD
    ..mert nagyon jól viselkedett..  bár BENt kinézte magának, és nem hagyta békén, pontosabban magáévá akarta tenni :D 
    De szerintem szépen viselkedett mindegyik kutya.

    Büszke vagyok rájuk, fényképezőt/kamerát sajnos nem vittem...
    Nagyon jó volt ez a közös séta, remélem hamarosan csinálunk még ilyet, de én jobban örülnék neki, ha száraz, melegebb idő lenne :)

    2,5 óra alatt azért lefagytak a végtagjaim, a kutyák (Daisy és Csoki) szőréből nagy hógolyók lógtak mindenhol, a mancsai között is hó volt, a végén már alig bírtak jönni szegények, úgy összeállt az összes hosszú szőrük hatalmas hódarabokba.

    Hazajöttünk, megszárítottuk őket, majd lenyírtam a mancsukat. Csokinak a gyönyörű hatalmas mancsait nem akartam legépezni, ezért csak rövidebbre vágtam, és kisebbre, viszont Daisyét legépeztem. Most tökéletes mása egy uszkárnak. :D  Lehet jobb lett volna, ha az övét sem vágom le, de így jobb neki télen. Már mindegy. Majd megnő neki.   :)

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr152500630

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása