Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Videók

Címkék

    † Brenda

    2009.06.11. 23:30 | brenda9 | Szólj hozzá!

    Brenda 2010.április 4.-én elhunyt. Egy hét leforgása alatt leromlott az állapota, mint kiderült veseelégtelensége volt.

    Szívünkben Örökké élni fog!
    1996. aug. 20  -  2010. ápr. 4.

    "Nem gondoltam, hogy létezik ekkora szomorúság. Egészen a következő napig, amikor még rosszabb lett a helyzet. Majd eljött a következő nap és a következő. Rosszabb volt, mintha belezuhantam volna egy mély és sötét lyukba."
                                                                                          Philip Beard

     

    Brenda egy németjuhász-bernipásztor keverék szuka kutya. 1996. augusztus 20.-án született Brennbergben. Apukám hozta őt haza, ekkor voltam én 5 éves, tehát mi együtt nőttünk fel. Nagyon nagy kötődés alakult ki közöttünk, ahogy jön mellettem és segít, és néz rám, olyan mintha anyáskodna fölöttem, és én ugyanígy tekintek rá, tisztelem és büszke vagyok rá. Ezenkívül valóban remek anya, amit bebizonyított az évek során született kölykeinél. Brenda 2 lebujját sajnos pár éve le kellett amputálni, mert daganat keletkezett rajta, de mára már ugyanúgy használja azt a lábát is, ahogy a többit, bár kicsit biceg rajta. Brenda nem járt kutyiskolába, én tanítgattam otthon néha, egy-két alapra. (ül, fekszik, marad..) Nagyon ragaszkodó, amikor sétálni megyünk, el sem mozdul mellőlem, hozzám tapad és végig velem jön. Szeret úszkálni a közeli kis patakban, és szereti a hasát, ami kicsit látszik is rajta.


    B R E N D A   K É P E I !

     



     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kutyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr351180056

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása